فروشگاه آنلاین آجیل و خشکبار
نوشته شده توسط : karait

چرا باید یک فروشگاه آنلاین داشته باشید؟

امروزه انواع کسب و کارهای مختلف سعی بر حضور در فضای مجازی دارند. زیرا فضای مجازی عملا انواع محدویت‌های زمان و مکان را در دسترسی به مشتری حذف خواهد کرد. یک فروشگاه آنلاین، محصولات شما را به طیف وسیعی از کاربران معرفی کرده و از این طریق تغییرات بزرگی در فروش شما ایجاد می‌کند.

امکانات طراحی سایت فروشگاه آنلاین آجیل و خشکبار چیست؟

معرفی فروشگاه و اطلاعات تماس

کسب و کار خود را یه کاربران سایت معرفی کنید. از سوابق خود، خدماتی که به مشتریان ارائه می‌دهید، مزایایی که نسبت به سایر رقبا دارید، شماره تلفن، آدرس، نقشه گوگل مپ و... 

دسته بندی و معرفی محصول

با طراحی سایت فروشگاه آنلاین آجیل و خشکبار، محصولات خود را در منوی سایت دسته بندی کرده و سپس در صفحه‌ای جداگانه هر یک از محصولات را معرفی کنید. به منظور معرفی حتما از تصاویر با کیفیت استفاده کنید و اطلاعات کافی درباره محصول را در اختیار مشتری قرار دهید.

فروش آنلاین محصول 

سفارش مشتری را آنلاین ثبت کنید، با درگاه پرداخت هزینه را از او دریافت کنید، هماهنگی‌های لازم جهت دریافت محصول را در سایت انجام دهید، برای مشتری فاکتور صادر کنید و...

تولید محتوا

در طراحی سایت فروشگاه آنلاین آجیل و خشکبار، از ویژگی‌ها، کاربرد و خواص آجیل و خشکبار برای کاربران محتوا تولید کنید تا بازدید سایت خود را افزایش دهید.

طراحی سایت چند زبانه

با توجه به آن که آجیل و خشکبار در سایر کشورها علاقه‌مندان بسیاری دارد، می‌توانید با طراحی سایت چند زبانه مشتریان سایر کشورها را نیز به خود جذب کرده و محصولات را به آن‌ها معرفی نمایید.

طراحی سایت ریسپانسیو

با توجه به آن که حجم زیادی از کاربران سایت از طریق دستگاه‌های هوشمند همچون موبایل وارد می‌شوند، حتما باید طراحی سایت فروشگاه آنلاین آجیل و خشکبار شما ریسپانسیو باشد تا صفحات سایت به درستی در موبایل نمایش داده شوند.

پیاده سازی اصول رابط کاربری و تجربه کاربری

به کارگیری اصول رابط کاربری و تجربه کاربری هنگام طراحی سایت فروشگاه آنلاین آجیل و خشکبار موجب می‌شود ظاهر سایت شما جذاب و حرفه‌ای به نظر برسد. هم‌چنین به کاربر کمک می‌کند تا در کوتاه ترین زمان و ساده‌ترین روش فرآیندهای مورد نظر در سایت را طی کرده و به اهداف خود دست یابد.

برای آشنایی بیشتر مقاله طراحی سایت آجیل و خشکبار را دنبال کنید.





:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: